30 maj 2009

I will win this war!!

Ännu mera amunition peppras mot min snart nerbrutna kropp...

I dag är jag hemmkommen från en liten vistelse på tha hospitale... Blodförgiftning, urinvägsinfektion som nästan nått till njuren o vilken dom misstänker är boven till infektionen i blodet... Min kropp tar inte längre upp järn som den ska därav blodbrist så de e järninjektioner som gäller två dagar i veckan i sju veckor nu! Åsså en bauta kur med peneselin mot infektionerna i kroppen! Men allt går nu åt rätt håll o alla undersökningar inför den nya behandlingen som igentligen skulle ha tagit ett par månader att göra har jag nu gjort på ett par dagar!!! Så nånting gott med detta iaf!!! O inför ronden i morse hade jag packat mina grejjer i hopp om att i dag får jag åka hem... O jo visst sa läkaren! Alla värden sjunker som vi vill o du ser ju ut att må bra så du får fara hem men du vet väl att du har en cysta på äggstocken??

Öhhh??? Nej...
Det är en vätskecysta som dom egentligen inte brukar göra nått åt om den inte blir för stor... Min va då drygt 8cm så han visste inte riktigt hur det skulle bli men han hade skickat en remiss till gyn så de e bara vänta och se!!!
Jag måste då ha retat gallfebern på någon i mitt förra liv... Men det sägs ju att det som inte dödar dej blir du bara starkare av... O de kanske e så!!? Vad vet jag!!!
Nu ska jag iallafall sova så jag orkar upp i solen i morron! O hoppas på en dag utan smärtor!
I made this war a little bit harder to fight... Not expected...Peace sister...

Inga kommentarer: