24 maj 2009

Må universum snart vara klar med dej...

Ja herre gud vad ska man säga? Måste ha gjort nå vääääldigt dumt i mitt förra liv! Linda o Lena va o lunchade med mej i torsdag då en ilande magvärk kom smygande!! E väll det vanliga då tänkte jag men inte då! Spenderade hela dagen igår på akuten för magvärken blev allt för inensiv o kissa kunde jag inte heller göra! o när ryggvärken kom blev jag lite rädd! Fick lämna urinprov men det visade inget men de va en hel del vita blodkroppar o efter vidare undersökningar visade det sej att det va en urinvägsinfektion som va på väg upp till njurarna!! Jahopp... Då kan jag lägga till ytterligare en sak på min lista! Men vi tar nya tag o hoppas på att allt snart e över! Känns redan bättre idag så jag hoppas att jag mår super igen i morron!!! Nu ska jag ta en cigg o dricka lite kaffe med mamma!!

Ha de bra!! / A

Inga kommentarer: