13 maj 2009

Snakefight...

Ja då sitter man hemma hos mammsen igen o bara är!! Ska vara hundvakt i morron åxå o i morse va de extremt jobbigt att dra sej ur sängen vid kl sex för att åka hit så jag blir kvar här i natt så slipper jag kliva upp så tidigt!! Kollar på house nu men ska nog snart gå upp o syna en film innan persiennerna för ögena dras ner...

Det blev en vända i skogen i dag åxå!! O just som den värsta ormrädslan lagt sej gissa vad som dyker upp!? Nu va de visserligen bara en liten kopparorm som igentligen inte ens e nån orm men just då kunde det lika gärna ha varit en anaconda... Hjälp!!! Den följde mina steg med huvudet högt o jag kan slå vad om att den nog allt skulle ha tagit en tugga om den fått chansen!! Men jag smet smidigt förbi o undvek därmed att bli av med en fot eller två... Ha ha ha... Trotsar nog min rädsla i morron åxå om mitt allmäntillstånd tillåter det!! Vem vet i morron kanske en alligator dyker upp bland stenar o träd!!!

I en rosa hellikopter...

Inga kommentarer: