20 maj 2009

Sun in sight... I'm happy....

Här sitter jag o har det bra på balkongen! Kvälls sol... Det skulle ha varit gott med ett glas vin o lite vindruvor men jag hoppar de eftersom jag har tagit värktablett i dag! Skulle ju se roligt ut o bli plakat på ett glas vin! Billigt iaf!

Mjao börjar som sakteligen bli klar i köket åxå!! Nu ska jag bara vänta på att färgen på kaklet härdar riktigt innan fogfärgen stryks på! O den ska härda i minst två veckor!! Men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge! Just nu ser det för taskit ut men när fogfärgen kommer på kommer det se helt underbart ut!! Längtar!

I morron kommer Linda o Lena ut o käkar lunch! Prata lite gojja o bara ha de bra!! I love them!! Det blir Lax o ugnsbakade grönsaker med limeyoghurt... Mumms...

Jaha vad ska man hitta på nu då?? Kanske åka o våldsgästa nån stackare eller bjuda hit nån på lite fika!! Skulle va skönt med en promenad men som sag det e ju ingen vidare bra dag idag så det går lixom inte!! Jag slår en pling till Fiffi!!

Ha en bra kväll!!

Inga kommentarer: