08 juni 2009

Boring day... In my mind I'm at the bech...

Fortfarande inget att göra! Börjar bli lite hungrig så jag bör nog göra nått att äta snart! Det blev ju inge sushi för Sebastian (niklas bror) skulle just idag gå o skada benet o bli liggandes på akuten i flera timmar!! Det får bli en annan gång då! Har ju aldrig ätit sushi så de ju inte så att jag gått o längtat men det skulle va roligt att prova för alla säger ju att de e sååå himla gott!

Tänkte våldsgästa familjen Wahlberg lite senare när Linda slutat o tränat klart... Ska ju lämna tillbaka filten dom har i min bil o då hoppas jag på en kopp kaffe åxå!! Dom e så trevliga!! Ja Linda åxå, hon e helt underbar! O på lördag åker dom till Turkiet!! Jag har tipsat dom om Villa Okan o Casablanca!! Åhhh va gott de skulle vara med en Strawberry Margarita!!! Längtar tillbaka med mina pullor Mickan o Marina!!!

Nej nu ska jag se vad jag kan slänga ihop ur frysen!!

Inga kommentarer: