12 juni 2009

Sleeping beuty...

Vilken morgon... Eller det började redan i natt kl 03. Då vaknar jag o det är helt omöjligt att somna om. Så när klockan är 04.30 ger jag upp... Jag klär på mej o tar bilen till köpis för att hämta ut pengar för dagens sjöfartsintyg sen far jag hem till mammsen och hoppas på kaffe! Äter en jätte tidig frukost sen lånar jag mammas säng o hoppas på att kunna få sova ett par timmar innan jag ska upp till min läkarkoll klockan 9.00. Jag somnar o sover som en liten prinsessa för när jag vaknar är klockan helt plötsligt 10.00... Jävla skit... Ringer o pratar in på telefonsvararen och ursäktar mej så mycket; Jag har råkat sovit över o de skulle vara snällt om du kunde ringa tillbaka! Jag får tacka regnvädret för hon ringde tillbaka och jag fick en tid kl 12 istället för hon skulle ju inte kunna spela golf idag pga vädret så hon hade tid... Vilken trevlig dam... Så nu e de taken care of o allt annat e iordning för avfärd... Så östersjön here i come...

Har haft en alldeles förträfflig shoppingvända med Niklas åxå!! Hittade ett par jobbskor på en gång o så va vi runt o kollade i olika affärer bland annat Mio o Jysk. Hittade en helt underbar vas som nu står på min hylla bakom soffan!! Lovely!

Nä nu blir det kaffe och fogmålning på kökskaklet...

Ha en bra kväll....

Inga kommentarer: