24 juni 2009

Välkommen hem!


Jo jag tackar!!
Detta jobb passar värkligen som handen i handsken o efter bara sex dagar stormtrivs jag!! Har ju visserligen bara gått en vakt men jag tror nog att dom i andra vakten e lika roliga dom med!! Är ju ganska slut nu så sju dagar första svängen räckte gott och väl men snart e jag på o sliter igen!! Tycker nog att det gungar lite även fast jag e på fast mark men det går nog över!! Slumrade till lite på soffan nu på förmiddagen o när jag vaknade kändes det som att soffan lutade 45grader!! Ha ha ha!!!
I dag e det strålande sol o helt underbart ute!! Ska sätta mej på mammsens baksida o läsa lite nu hade jag tänkt!! Måste köpa solskyddsfaktor nu när jag har börjat med nya medecinen eftersom man inte ska vara i direkt solljus då!!! Så det får bli en sväng till Apoteket sen!!!

Ja underbara folk!! Jag har saknat er!!! Ha en bra dag i solen!! Kram // A

Inga kommentarer: