16 januari 2011

Grattis Cindy!!!

Skit dag!! Ont i magen, har inte fått sovit för min kropp har fått för sej att vakna varje timme och ställa sej upp. Så det här va tredje natten utan nån vidare sömn och det känns i ögonen!! Gjorde ett försök att lägga mej och sova nån timme på soffan men då ska vi tydligen vakna till varje kvart!? Ja ja!? Hoppas på sömn i natt då! Kanske kan ta en sömntablett? Om inte boss kommer i morron bitti klockan sex...

Hade en super trevlig kväll igår!! Va nykter och städad! Fast nå annat behövdes inte heller för dunderfyllan stod Cicci för!! :)) Ha ha ha!!! Vilken kontrast:...

Nyktra Cicci v.s FULLA CICCI

Hur en sån liten och nätt människa kan höras så mycket?? Har inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på väldigt länge!! Och det bästa av allt är väl att man slipper bakfylle ångesten och magvärken idag!! Tror dock inte dom andra (Cicci, Linda, Cindy,Joel och Krille) kan säga det samma!! Ha ha ha!! :)) Meeeen, det är självförvållat!!






Hittade inget kort på självaste födelsedags barnet
men ni får hålla tillgod med dom här clownerna ist...



Nu ska jag ta mej hem till mamma och dricka lite kaffe och äta delicatobollar. Mums... Kanske låna hennes soffa en stund för en slummer.... Vi får se hur jag känner när jag kommer dit!!!

Inga kommentarer: